Sayfalar

17 Mart 2011 Perşembe

Bıyıklı Futbolcu ve Cino.

Eskiden bıyıklı futbolcular vardı böyle ve artık yok. İçten içe üzlüyorum lan artık hiç bir futbolcunun bıyıklı olmamasına.

Eskiden ne bileyim her şeyin bir şekli vardı.
Örneğin; Çelik  Ateşte idi. Sonra havale geçirdi falan neyse siktir et.

O bu değilde en önemlisi bi CİNO vardı.

Şöyle ki ;

Hatırlıyor musunuz cino yu?  Hani böyle mahalle bakkalında satılırdı. Nasıl tarif etsemki  şimdi sözde çikolata (ama ben ona çikolata diyemem yapamam bunu). Çikolata değildi çünkü farklı bir tadı vardı.. Bak anlatamıyorum ama devam edeyim. Tabi olay sadece Cino'nun kendiside değil.

Böyle bir gizemli havası vardı. Birgün merak ettim. Kim üretir lan dedim bu şeyi ? Markasına baktım yanlış hatırlamıyorum teras mı ne yazıyordu. Ayrıca niye o kadar ucuzdu. Tamam bi kerede ağza atılıp yenicek kadar ufaktı ama herzaman zamanın en küçük demir parasına
satılırdı Cino (sakız fiyatına işte).

Bilmiyorum yani benim içimdeki yerini ne nutella ne alpella dolduramaz. İlk gözağrısı, O gizemli Cino unutulamaz. Hala bazen ara sokaklarda, mahalle kenarlarında bulurum onu böyle bi nihilist bakkalda. O bana bakar öylesine ben de ona öylesine bakarım. Nasılsın derim -hiç der.
Aksam olur Cino susardı ben konuşssam kızardı. Bi acaip adamdı. Ahmet Kaya - Suphi .

Şimdi diyceksiniz bu adam ne anlatıyor ?!?

Beni ancak Cinoyla yolu o mahalle bakkalında kesişenler anlayacaktır ve hak verecektir. -F. Nietzsche

Cino popüler kültüre baş kaldırış, geçmisin ruhu ve geleceğin habercisidir. H. Kırmızı

Daha önce hiç yemediyseniz artık yemeyin 10 yasından önce yenmesi tavsiye edilir tarafımca.
Daha sonra aynı tadı alıp aynı ruh haline kaptıramazsınız kendinizi.
Olmaz arkadaş çünkü ne o mahalle kalmıstır artık ne de o mahalle bakkalı. ( burda jilet atıyoruz )

Yani demem o ki ; Bunları yazarken Cino hakkında kitap yazacak kadar
içimin dolu oldugunu farkettim ve kendimden korktum.
Allahın Cinosu nasılda girmiş bilinçaltıma.!
Belkide o hep saplantılı davranışlarımın altında onun adı vardır. Kim bilir.. Hadi sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...