Sayfalar

19 Şubat 2011 Cumartesi

Yeraltından Notlar


Ben gerçekten kötü bir insan değilim. Ne aksi bir adamım ne de uysal biriyim. Ne namuslu ne alçak ne de onurlu biriyim. Ne bir kahramanım ne de bir korkak.

Ben hiçbir şey olamadım
. Şu anda köşeme çekilmiş, bir yandan akıllı insanların bir baltaya sap olmayacaklarını, yaşamda başarılı olanların ise aptallar olduğunu düşünerek yararsız bir biçimde avunuyorum.

Özellikle 19.yy insanı , ilk önce iradesiz olmalıdır, böyle olmak zorundadır.
Becerikli, iradeli bir insansa oldukça dar kafalıdır.
Ben, kırk yıllık bir yaşamdan sonra bu kanıya vardım.
Evet, bu kırk yıllık ömür , koca bir yaşam ve yaşlılığın ta kendisi...
Kırk yaşından fazla yaşamak bence ayıp bir şeydir. Bayalığın ve ahlaksızlığın ta kendisidir.
Bana açıkca onurunuzun üzerine söyleyebilir misiniz? - Kırk yaşının üstüne kimler çıktığını.
... Çünkü bende 60 hatta 70 yaşına dek yaşayacağım. Hatta 80 yaşımı da bulacağım. Durun biraz, izin verin de biraz soluklanayım. -[ yeraltından notlar. s/11]-

Bu arada Thom yorke yeni bir şeyler yapmış iyde yapmış izlerkene; Şu harektlere bak ya vallahi gerizaklı bu çocuk diyebilirsiniz. Yani demem o ki; Thom yorke ne içiyorsa aynısından istiyorum. Hadi sağlıcakla.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...