Sayfalar

27 Şubat 2011 Pazar

Küçük Oscar

Bir Oscar Törenimiz var böyle sanki defile ; güzel kadınlar ve yakışıklı erkekler . herkesin seveceği filmler.
Parlak kutularda toy mühendisler falan. Sonra neden her kıyafet ve film inanılmaz güzel ?  inanamadığınız şey ne arkadaş ?

Bide şey vardır kadınların beğendikleri kıyafete, ayakkabıya, çantaya aşık olmaları yada işte onları alabilecek adama veyahut hayata yada hayat kadınları ne bileyim öyle bir şey işte.

Bunca yıllık saçma hayatımda böyle saçmalık görmedim.demiş Albert Camus. işte aynen öyle.

Mesela ben Hollywood filmlerini hiç sevmem. İzlesem belki severim ama izlemem. Çok fena ön yargılara sahibim fakat onları seviyorum da. IMDB top 250 den nefret ederim ama bu onlara yer yer şans vermediğim anlamında gelmiyor. Geçenlerde SE7EN filmini izleyeyim dedim ama filmin yarısında çıktım. ( çok fena enetelim ) Yok lan en başta SEZEN sanmıştım ben onu her neyse.

Black Swan' a ödül verecekler lan çok acı. Sektöre bak. kapitalizme bak. tekelleşmeye bak. sinemaya bak. tipe bak. şu hareketlere bak ya yemin ederim gerizekalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...