Sayfalar

15 Şubat 2011 Salı

Yeraltı


Bugün böyle yine tren bekliyorum
( genelde tren beklerim, beklerkende gözlerimle film falan çekerim garda hep bi tribe girerim böyle uzaklara bakmalar falan ) neyse böyle ege şiveli bi kadın garda yanıma yaklaştı şu bavulu atıversene dedi bende mecbur filmi yarıda kestim içimdende zaten hep beni bulur böyle şeyler diyip sarıldım bavula. İman gücüyle kavradığım bavulu trene attım ama kolum belim falan koptu ama çaktırmadım etraftakilere neyse işte sonra kadın biraz daha ileri götürü versen dedi. İyi peki dedim, götürdüm ileri. Boş bi yer buldum, döndüm arkamı; burası iyi mi abla ? demek için. Neyse devamını siktirin edin. öyle işte..

Sonra böyle boşluğa düşmüş bi şekilde koltuğa oturdum, benden daha kötü hayatların hikayesine ihtiyacım var diye düşündüm.Herkesin buna ihtiyacı var diye genelledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...