Sayfalar

4 Ocak 2011 Salı

Bekir,Issız Adam ve Emre Aydın

Issız Adam ve Emre Aydın ne yalanlar söylediniz lan bu gençliğe.Popüler aşk tanımlarınız aşka sado mazo yaklaşımlarınız falan.Elbette bunlardan bahsediyorum ve utanmadanda iddaa ediyorum; şuan bu durumdaysak petrol 4 lira olmuşsa, Wikileaks sızdırıyorsa,Asgari ücret 600 küsür lira ise falan bunların tek sorumlusu emre aydın ve ıssız adamdır.



Sen şimdi diyeceksinki delimisin bu adamların suçu ne düzen böyle. Ben de diyeceğimki; seni düzen böylede bizi düzen böyle değil mi ? Yani canım kardeşim ikiside aynı bok tabi suç ne ıssız adam olmakta ne de emre aydın şuç Bekir olmakta.
Ben susayım Bekir konuşşun; Konuş Bekir -Neden geldin?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...