Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Yeni halim bu.


Evet arkadaş yenihalim bu var mı itirazı olan.? Aklım almıyor ,çok saçma. Ne desem kelimelerle sınırlı kalacak. "Ego"yu Kızey Kore sınır muhafızlarına benzetiyorum. Diyelimki o Güney Kore fakat daha savaşmadık bile. Ya tamam ben de biliyorum oyunu kurallarına göre oynamayı ama hayatın ( sistemin ) koyduğu kuralları benisemiyorum arkadaş. Belki senin de vardır haklı bi sebebin ama hayata aşık olmamalıyım. Hafif şizofrenik ve geçmişten kalan rapci ryhme larım eşlik etti beyaz şaraba. Bir de Redd diye bi gurup var böyle evlerinin duvarında Sosyalist Kızıl Yıldız ve Anarşist Kara Yıldız. "Bir şiir olamadım kafiyene uyamadım , sen kactın ben kelime bulup seni tutamadım. Boşaltıgım yere koyduysam dolmuyor, dakika başı bir of içimden hiç eksik olmuyor." gibisinden bişeyler diyor bu adamlar. Bunların derdi ne ?

Abime sorsan öyle değil çoktan umudu kesmiş, herşeyden umudu kestiği gibi. Bu dünyada bi onun kabullenişine özendim ben. Belki Ahmet Kaya dinlemesem bu kadar hasar bırakmıycak bende Evin diye bi şarap var mesala kafa yapıyor mu yapıyor.

Geçmedi yara sözümüz
Yollarda kaldı gözümüz
Yere sürüldü yüzümüz
Böyleymiş, Kara yazımız..

Gelde şimdi mantıklı düşün yolunu sikeyim.Gel de kirlet, Gel de tüket , Gel de bitir , Gel de siktiret , Gel de ..

Yalnız ona yar demiştik , Onda bir şey var demiştik
O bizi anlar demiştik . böyleymiş kara yazımız.

Böyleyken böyle sistem dört bi yanımızı kuşatmışken kurtuluş savaşı vermemiz sadece misaki milli sınırlarının çizilmesine vesile oldu fakat içirde hala düşman içerde hala düş..

Benden bi konuda yoğunlaşmamı beklemeyin anlayan anladı hadi güle güle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...