Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Topuklu ayakkabılar.

bir insan kendine bu kötülüğü nasıl yapar diye
hayıflanırım kendi kendime
ne zaman
topuklu ayakkabı giymiş bir kadın
geçse gözlerimin önümden


video

Evet arkadaş bu konuda en az Küçük Emrah kadar hassasım şiir bilene yazdım Küçük İskender gibi.( neyim eksik ?) En az emrah kadarda duygusal bi adamım ,duygular insanıyım falan. İtiraf edeyim emrahın ilk albümlerini severim ( vurup durmayın )
Bence bu İsmail yk ların cankanların falan ağababası fikir anasıdır. saygım var.

O deilde konumuza dönelim ha topuklu ayakkabılar abicim bi kere rasyonel bi eşya değil mesala ben dün ayakkabı almaya cıktım her yerde saçma sapan ayakkabılar bi tane bulamadım zevkime göre piyasanın yarısı konvers olmuş anasını satayım bok var gibi. Bide babamın köyde tarla sulamaya giderken giydiği botları renkli renkli boyayıp ergen salak böyle malak kızlara sokuyolar . Tamam kapitalizm sokuyorda sen niye kabul ediyosun be yavrucum.

Bak yine sistem karşıtlıgım tuttu stalin olasım hepsini öldüresim var ama anamın sözleri geliyor aklıma - YAVVRUMM OKU ADAM OL KUZUM , HERKES YOLUNU BULUR OLAN SANA OLUR ! . Kadın haklı.. Analar her daim haklıdır. Kadım anam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...