Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Thom yorke ölse rahatlayacağım.

Ne bileyim Thom yorke bi gün yine sahnede bu şarkısını söylese en deli performansı ile sonra şarkı bittiğinde cebinden bi silah çıkarsa ve kafasına sıksa bende ağlasam falan rahtliycam arkadaş. Bi arkadaşında dediği gibi Thom yorke un hala intihar etmemiş olması zoruma gidiyor.


Ha bide unutmadan. Radiohead in sadece creep şarkısını bilip böyle yüzlerinde dünyayı ben yarattım ifadesiyle dolaşan kızlardan bildiğin nefret ediyorum arkadaş. "My fake plastic love" desen anlamaz I'll drown my beliefs, To have you be in peace. desen mal mal bakar ama "I am creep you are special" desen böyle vercek kıvama falan gelirler.
İstemiyorum arkadaş öyle verceksen verme ! Vereceksen huzur ver vereceksen huzur ver.

Bilinç altımda çok fena çöplük öyle böyle değil . Bir değil iki değil Hakka yarar üç değil. Bizim oralarda böyle bi söz var mesala.

Emre aydın şarkılarına böyle mantıklı bi giriş yapıyor ya, örneğin ( sen hiç sevmedin plastik çiceklere su vermeye benzedik gibisinden ) sonra böyle serdar ortaça bağlıyor işte ben tam o noktada kızıyorum o adama. Başta zeki takılayım sonra devamında ergen kızlara mı saldırayım diye düşünüyor ne düşünüyor bilmiyorum,çözemedim gitti ibneyi. Bu dünyada bi onu anlamadım bi de Murat yılmazyıldırımı ( Düş sokağı sakinlerinin ince seslisi ) acaba ne kullanıyor da öyle bi kafası var ? yaşla olcak iş değil arkadaş ! Plant a seed an start weed a Revolation.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...