Sayfalar

13 Aralık 2010 Pazartesi

Orkide Aldım.


Geçen dün arkadaşla Kipaya gittik ( Alış -Veriş merkezi ) Tam böyle kaşar peyniri alayım diye ilerlerken sağ tarafta bi yazı takıldı gözüme . "Ürünlerimiz hatalı ürünler oldugundan geri iade kabul etmiyoruz" Söz konusu ürünler çiçeklerdi. Hiç işim olmaz normalde çiçekle falan ( sadece kaktüsüm vardı bi aralar şimdi nerde bilmiyorum) ama hani bi itilmişlik bi dışlanmışlık gördüm çiçeklerde ne bileyim bi kanım ısındı ama böyle çocuk esirgeme kurumundaki çocuklar gibi baktılar yüzüme; - abi beni al abi beni al dermiş gibi. Gönül ister hepinizi kurtarayım dedim içimden ama bildiğin fakir bi adamım lan ben öyle ota boka para veremem diye geçirdim içimden.

Sonra içlerinden birini seçtim. Orkide çiçeğiymiş , Bildiğin çiçek almıstım. Büyük bi sorumluluktu bu anasını satayım. Normalde hiç bi canlının hayatına etki etmeme gibi bi politikam vardır ki o yüzden şimdiye kadar ne kedi besledim ne köpek.( Yer yer hayatıma giren kadınları besledim falan sonra saldım doğalarına , gezdi dolaştı eğlendiler falan ) Belkide o aralar boşluğuma gelmişte olabilir. Hani seviyoruz hani mutluyuz ya hayat güzel falan bi amacımız var. Varlığım varlığına armağan olmuş bir kere. Acil Demokrasi ! Herneyse işte aldım çiçeği alış-veriş marketinin içinde dolaşıyorum bişeyler daha almam gerekiyor onları alıcam ,boynumda fotograf makinası elimde çiçek ben de kendimi görsem gülerdim kendi kendime .En azından bi tipe bak ya derdim.Allahtan kimse demedi ama bakışlarından anladım.

Mevzuya gelelim şimdi çiçeği alalı bilmem kaç gün oldu fakat ama öyle odamda bi köşede duruyor ne su verdim ne bişey malum kışta geldi güneşte yok, odamda kuzeye bakıyor yani ışıkta almıyor ayrıca sistem tarafından hatalı bi boka yaramaz damgası yemiş bi çiçek oldugu için acılara tutunarak yaşamasını biliyor farkediyorum ölücek ama direniyor.-yaşamak direnmektir- şarkısını dinliyorruz beraber o en çok my fake plastic trees sarkısını seviyor anlamadıgı yerleri acıklıyorum falan o bana bakıyor ben de ona.

Ayrıca dallarını ortasındaki cubuğa tutuşdurmak için küçük kadın tokası takmışlar bigaribime gitti ama güzel . Aklımdan neler geçirmiştim ; Çiçeğe bakacak, büyütecek ..yaşamaz denen hastayı yaşatacaktım. Sonra gidince yanımda götürüp O na verecektim dalındaki tokayıda saçına takıcaktım onun.. Böyle nalet bi Murathan Mungan duygasallığından Küçük İskender kıvamında bi adam olmuştum işte.

Lakin zaman ne gösterir bilmiyorum ama öyle olmadı en azından ben çiçeğe kendimden daha az bakıyorum. Geçen gün aynaya baktım ve sakallarmın çok uzadığını, yanaklarımın kılla doldugunu farkettim.Bildiğin bakımsız siyasi suçlu sakalı amına koyayım. Neyse konumuz bu da değil.Asıl sorun nolucak bu çiçeğin hali ne olucak bu halimiz? Çokta gurrulu bi çiçek bi yaprağı hala havada yer çekimine direniyor.

Sanırım çiçeğin hayatına hiç girmemeliydim elbet bi alan olurdu ne biliyim benden daha iyi bakardı falan .Kendine bakamayan adam çiçeğe bakacak. Tam bi budalalık !

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...