Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Class Struggle


Hepsi neden sola yatmış? ki ...Deniz dik duruyor ama hep Tubanın yüzünden hacı yatmaz gibi kız. sende bük boynunu sola doğru yatsana.bak herkes öyle yapmıs ama duvar olmasa sende yapardın biliyom. Sonra arkada fatoyla dilek neden öle bişey yapmışlarki ben şüpheleniyordum zaten Fatmadan Tubayı bi kere onun kuçağında görmüştüm. Burdan bakınca ogünün kulaklar kepçe gibi gözüktü gözüme.o zaman bayağı(ömer seyfettin -kaşağı) bi küçükmüsüz simdiye göre. ama sanki özgün üşüyor gibi. Hep bi aykırılık vardı onda zaten biz oyuncak araba kullanırken hep bize 360 bastığı mercedes mcleren arabasından bahsederdi.hayal dünyası genişti 3 oada 1 salon hepsindede yalancı misafirler . En arkadaki kıçı dönük Mal da benim onlar koyun gibi bi yöne yatarken bende olayın farkına vardım triplerinde mal gibi tavana baktım.( ozamanlar 3 kitap birden okuyorum ya da okumaya başlıcam işte tam ozamanlarıma denk gelmiş.)Farklı olma çabası mazur görün.( ki bu bi boka yaramıyor üniversitede belki) Fotoğrafta sanki eksikler var gibi ama...belki arada kaybolmuşlardır . Bak aklım orda kaldı, acaba nereye bakıyorum ? yoksa tek amacım sırf onların baktığı yere bakmamakmı neden böyle bişey yaptım ki ? (hangi kabartma tozu pastayı daha iyi kabartır ? ) ama yanada yatamam ki düz de durabilirdim lakin ozaman amacıma ters düşerdi /amacıma sokayım / ...duvardaki pembe kağıtta ne yazıyodu acaba?


Yani demem o ki tarihin tozlu raflarından çıkan bu fotoğrafı bi psikoloğa göstersem herhalde cocukluguma ben olmadanda inebilir lakin ben psikologlara falan çok fena karşıyım mesala bende Borderline var ama onla yaşamayı öğrendim sonra Obsesif Kompulsif Kişilik Bozukluğu da var ama sikimdemi. ?

Kaynak : Karl Marx - Sınıf Savaşımı ve Küçük Burjuvalar falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...