Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Radiohead-Thom yoke, İngilterenin Aşık Mahsuni Şerifi dir.



Evet tam olarak idaa ettiğim şey bu ! Elimde belgeler var. Thom Yorke de bi halk ozanıdır. Ben bunu bilir bunu söylerim. Şimdi Thom Radiohead in solisti oluyor Mahsuni de şu oluyor diyeceğim ama vazgeçtim . Tanımıyorsan ikinçi paragrafa geçme git Emre aydın falan dinle.

İkinci paragrafı mahsuniyi biliyosun diye düşünerek yazıyorum. Zaten biliyosan konuşmaya ne hacet ben susayım Thom yorke konussun. Ama sende mal mal izleyeyim dinleyeyim deme, yerdeki halılara ,gitarı çalışına o kafayı Arif Sağ gibi sallayışına falan dikkat et. Herşeyi ben mi söyleceğim sana . Dinle Küçük Adam ! Bi de böyle bi kitap var okuyun . Eğitim şart. We dont need no education. Bak yine kendimle çeliştim kendimle.

Konuş oğlum.


video

2 yorum:

  1. ahaha :)) bu videoyu daha once defalarca izledigim halde benzerlik dikkatimi cekmemisti. guzel tesbit, hakikaten baglama gibi calmis kerata :)

    YanıtlaSil
  2. yerdeki halılar ve gözlerini kapatıp kafasını sallamasıda cabası:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...