Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Bir başka.






-yoruldum
az kaldı sabret şu dağı aşınca orda yeni bir dünya var
-bizimkine benziyormu
yok orda şekilsiz herşey benzetemedim bir şeye o yüzden
-o zaman şeker de vardır orda
yok yapay tatlar orda - ihtiyacında yok olcak zaten bir süre sonra...
-sen gördünmü orayı
evet düşümde...
neyse çok konuştun geç kaldık bizi beklerler
-bak hüzünkovan kuşu gelmiş
hani nerde ben göremiyorum
-sensin o
-cibinlik görevi yapıosun beni ısıran sineklere ama senin işin -sinek kovmak değil bırak ısırsınlar biliyorum o dağı aşıncca bir baska dag daha var inanmıyor lar artık böyle hikayalere

gördüm dedim sana

-bende görmüştüm onu ama elinde şekeri olana gitti
ben burda kalcam sen git ben yapay plastik tatlandırıcılı sekerin pesinden gitcem

iyi ama sana pamuk sekeri alırdım
-hani orda şeker yoktu...

hani senin böyle şeylerde gözün yoktu

soruma soruyla karsılık verme

cevabını bilmiyorum

-ya tamam sen git ben burda kalıyorum

iyi bende kendimi şu suya atarım

ozaman bende kendimi su dala asarım...

tamam anlaştık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...