Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

ABSÜRDİZM ÜZERİNE SAÇMALAMA SALATASI



Kes kopyala yapıstır hapşır cok yasa kenan paşa basıma bir darbe daha ben gitmeden harbe vaybe siyasi görüş astigmat din o da ne siyasi görüs moda faka şaka yaptım devirim gerek engerek cıngıraklı yılan yalan ya inanmıyorum sanmıyorum böyle seylere kanmıyorum papuç bırakmıyorum konversim var ama giymiyorum en iyi bunu yapıyorum destekli sacmalıyorum şaçlarımı biriktiriyorum yorum farkı ayrı dünyalar aynı rüyalar iyi uykular sistem omoyla kirleniyorum arielle yumusatıyorum nasırlarımı satırlarımı kasaptan domates istenmezmiş kim demiş yemiş incinir bende büyüyünce olucam enciniyır küçük küçük cheler babanemden kalma chengelli igneler sayfalarda unutlmus ataclar kaçaklar şaçaklar kıllı bacaklar ağda ister kllı beyinler zor beğenirler eğlenirler elbet küvet düet silüet bu arada artık faşistim anti tezimdeyim kuran okuyorum eksikleri düzeltiyorum sentez canlısındır bilirim pestenkerani işler bunlar yeni ögrendim ırazi görüşlerim bunuda hava atıyorum sönük yıldızlar pompalıyorum hopluyorum zıplıyorum dosyalar var onları zipliyorum derken daha neler iste dünya kerhanesinde tepesinde kuş öter nirvanadan atlar intihar eder iftihar eder sonra yasasın ego lego megolo idea büyük yunanistan hadi lan biz onları döveriz överiz söveriz esrarengiz tabi yaba dubi ilk insan nisan da dogdu diyorlar mahallenin kızları yazları ergenekon kazıları ergenlik akneleri siyah noktalar yüz karası sara krizi ekonomik bunalım bunuda alaım weberi haklı cıkaralım marx kalsın üstü kalsın midem bunaldı kafam bulandı agzım sulandı hepsi yalandı devamı sonsuz pi sayısı bana faydası olmayan kilisenin papaznı demiş niçe tanrı öldü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...